luni, 18 ianuarie 2010

AMANDINA

BLAT:
  • 5 oua
  • 5 linguri zahar
  • 2 linguri cacao
  • 4 linguri faina
  • 1 praf de copt
Se bat albusele spuma cu zaharul,se adauga galbenusurile,iar la urma se pune faina amestecata cu praful de copt si cacaoa.Se coace in tava tapetata cu hirtie de copt la foc potrivit.Dupa ce s-a racit, blatul il taiem in doua.Se pune blat il insiropam cu jumatate din urmatorul sirop:
  • 300 ml. apa
  • 150 gr. zahar
  • 1 esenta de rom
crema am facut-o cu 200 gr. fineti si 100 gr. unt frecate bine cu mixerul,am pus-o peste blatul insiropat,am pus cel de-al doilea blat,am insiropat cu restul de sirop si am portionat-o.
Glazura:
  • 150 gr. ciocolata amaruie
  • 50 ml.frisca lichida
  • 2 linguri ulei(pentru luciu)
Se topesc pe baie de aburi si se pune peste prajitura.Se orneaza cu un mot de frisca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu